null

Digitalt design

Klar og tydelig kommunikation sælger!

Design handler om kommunikation

Når det kommer til e-handel og digitalt design i almindelighed, drejer det sig ikke kun om digital branding i form af visuel identitet, men om klar og tydelig kommunikation overfor kunden.

Et godt e-handelsdesign er responsivt, dvs. fungerer på tværs af enheder, herunder desktop, tablet og mobil. Men frem for alt handler design om at vejlede kunden hele vejen fra første besøg til at afgive en online bestilling. Der er grundlæggende præmisser der gælder for både webshops, såvel som branding sites, hvor succesparametren ikke er antallet af online ordrer, men henvendelser der ønsker at købe en ydelse/service.

Gennemførte ordrer er ikke nok

Mange webshops har entydigt eller primært fokus på “konverteringen” i form af antal gennemførte online bestillinger. Det er nemt at se sig blind på førstegangs-ordren – “job done”. Tiden er dog for længst forbi, hvor loyale onlinekunder kommer af sig selv. Vejen til en sund online forretning er, at butikken også investerer i fastholdelse af eksisterende kunder, da der ofte er en minimal fortjeneste på kundens første ordre. Derfor arbejder vi hos CYCLOP med optimering af hele kunderejsen med værktøjer som kundeklub, automation mails ift. kundeopfølgning o.lign.

Kundeloyalitet kommer ikke kun ved hjælp af rabatter, men også ved en stærk kommunikativ profil, transparens i shoppens branding, belysning af bekvemmeligheder og forretningens troværdighed/pålidelighed – Med andre ord giv kunden tilstrækkelig årsager til at blive hængende.

Har I set jer blinde på jeres digitale profil og trænger hjælp til at øge onlinesalget i shoppen, så kontakt os og lad os komme med vores bud på den rette opskrift for netop jeres forretning.

without
https://www.e-handelseksperten.dk/wp-content/themes/hazel/
https://www.e-handelseksperten.dk/
#303030
style1
scrollauto
Indlæser indlæg...
/var/www/www.e-handelseksperten.dk/www/
#
on
none
loading
#
Sort Gallery
off
yes
yes
on
off
on